To była nasza pierwsza wizyta we Władysławowie. Nad kierunkiem wakacyjnego wyjazdu nie zastanawialiśmy się zbyt długo. Wiedzieliśmy, że ruszymy nad morze. Jedyną niewiadomą była jednak konkretna lokalizacja. Ostatecznie postawiliśmy na Władysławowo.

Władysławowo idealne na nadmorskie wakacje

noclegi władysławowo blisko morzaW ostatnich latach urlop spędzaliśmy raczej w górskich terenach, uznaliśmy więc, że morze to będzie interesująca odmiana. Władysławowo skusiło nas z kilku względów, między innymi z powodu lokalizacji. Blisko stamtąd na Hel czy do Trójmiasta. Można więc przy okazji zwiedzić inne miejscowości i ciekawe miejsca. Nas jednak równie mocno interesowały atrakcje samego Władysławowa oraz miejsce, w którym się zatrzymamy. Planowanie wyjazdu zaczęliśmy właśnie od znalezienia noclegu. Specjalnych wymagań w zasadzie nie mieliśmy, w końcu i tak większość czasu planowaliśmy spędzać w innych miejscach. Z drugiej strony, widok na morze był kuszącą perspektywą, więc nie wykluczaliśmy poszukiwań miejscówki przy plaży. Jeśli idzie o noclegi władysławowo blisko morza ma ich dość sporo. To na pewno interesująca i komfortowa opcja, przecież im mniej czasu zajmuje przejście na plażę, tym wcześniej się na niej znajdziemy. Oszczędność czasu i znakomite miejsce na piasku, jeżeli wybierzemy się nad morze rano. We Władysławowie można znaleźć nocleg z parkingiem, kuchnią, tarasem lub balkonem, a także ogrodem. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Atrakcje miejscowości? Cóż, oprócz plaży także rowery, inne aktywności czy rozrywka dla dzieciaków. Park krajobrazowy to propozycja dla miłośników przyrody.

Nie żałujemy wyjazdu nad morze podczas wakacji. Urlop we Władysławowie okazał się strzałem w dziesiątkę. Nie tylko odpoczęliśmy, ale również pozwiedzaliśmy i mieliśmy okazję spróbować wielu aktywności. Akumulatory z pewnością udało się naładować.